11 Mayıs 2015 Pazartesi

Bahar Ojelerim


Baharın sonunda gelmesiyle birlikte tırnaklarda canlı renkler yine ön plana çıkmaya başladı. Ojelerde neon renkler yine çok moda.. Neon renkler arasında en vazgeçemediğim ise pembe... Özellikle bronz tendeki duruşuna asla karşı koyamam..



Flormar Supershine serisinden 04 numara bugünlerde favorim. Supershine serisi sedefli, ıslak, parlak ve canlı bir görünüme sahip. Fırçasının uzunluğu uygulamada kolaylık sağlıyor. Kalıcılık olarak ise standart Flormar ojeleri kadar.

Golden Rose 204 ilk kez denediğim mavi oje ünvanını aldı. Mavi ojeyi şimdiye kadar tercih etmememe bi anlam veremedim doğrusu. Bu yaz sıklıkla benimle olacağa benziyor.

Sizce yaza en çok hangi renk yakışıyor?

12 yorum:

  1. Golden rose 204'ü beğenerek kullanıyorum.Flormarın rengide güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim canım. teşekkür ederim:)

      Sil
  2. çok güzel renkler uyumlu :))

    YanıtlaSil
  3. Blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım
    Kozmetik ve bakım üzerine blog yazıyorum
    bana da beklerim.
    sevgiler :)
    www.meryyildiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tabii hemen bakıyorum. sevgiler:)

      Sil
  4. Harika olmuş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. canlı renklerı cok sevıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende... kışın koyu renklerinden sonra:))

      Sil