1 Nisan 2015 Çarşamba

Watsons Saç Açma Fırçası


Uzun zamandır Tangle Teezer'ları merak ediyordum. Ama fiyatları malumunuz ve bir tarağa o kadar para vermek ne kadar doğru tartışılır diyerek Watsons'ta rastladığım bu saç açma fırçasına bir şans vermek istedim. Bu fırçaya Tangle Teezer muadili mi demeli yoksa çakması mı demeli bilemiyorum. Ben kendi yorumumu yapıp, seçimi size bırakayım en iyisi:)
Öncelikle gördüğüm kadarıyla pek güzel renk seçenekleri yoktu. Aldığımın yeşil olanı ve daha küçük boyutlarda olanların tamamen pembe rengi vardı. Tangle Teezer moru o kadar aklımı çelmişti halbuki:) 
Renge çok takılmadan işlevine geçelim artık. Öncelikle şunu belirtmeliyim saçlarım boyalı ve saç kremi kullanmayı sevmiyorum. Taramaya yardımcı spreyler tercih ediyorum. Ve yine de saçlarım inanılmaz dolaşıyor. Özellikle saçımın küçük bir bölümü var ki saçın çıkışı bi değişik:) Anlamsız bir şekilde Arap saçı gibi çıkıyor. Yani bu taraklar için zor bir müşteriyim. 
Her zamanki gibi saçlarımı yıkayıp, açıcı sprey kullandığımda tarağın hiçbir faydasını göremedim. Her zamanki saç fırçamla taramaya devam ettim. 
Fırçaya şans vermek için saçlarıma krem sürerek de denedim. Bir önceki denememe göre daha başarılıydı tabii ki ama diğer fırçalara göre çok ciddi bir fark göremedim. 
Saçlarım kuruyken kullandığımda ise çok fazla elektriklendirdi. 
Yani sorun benim saçımda mı, yoksa fırçada mı, yoksa beklentim mi çok yüksek bilemedim. Bu kadar başarısız bir denemenin üzerine Tangle Teezer'a da pek inancımın kalmadığını söyleyebilirim. Tarağın fiyatı Watsons'ta 10 TL.

6 yorum:

  1. Bu fırçalar benim de ilgimimçekiyor ama henüz denemedim saçlarım fazla dolasmaz kolye takmadığım günlerde tabi :) renkleri ve duruşu hoşuma gidiyor alsam sırf renkleri için alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görüntüleri gerçekten ilgi çekici. saçların fazla dolaşmıyorsa işine yarama olasılığı da yüksek canım:)

      Sil
  2. Bende kullandım bunlardan hatta yazıya alacaktım ama gerçekten o kadar kullanışsız ki yazmaya değer bile bulmadım. Senin bilgilendirmen için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. guzel bır bılgılendırme olmus canım :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil