14 Nisan 2015 Salı

Victoria Secret Victoria Parfüm


Merhaba; bugünün konuğu şişesinin de şıklığıyla dikkat çeken Victoria Secret Victoria... 
Victoria Secret'in bir çok parfümünde olduğu gibi yine şekerli bir kokuya sahip. Parfümün içeriği; kırmızı meyveler ve parfüme de adını veren Victoria gülü notalarından oluşuyor. 
Aslında şekerli kokuları sevmeme rağmen, uzun süre aynı kokuyu solumak içimi bayıyor. Bu anlamda Victoria Secret Victoria'yı oldukça başarılı buldum. İlk sıktığınız anda yoğun şekerli bir kokusu olmasına rağmen zamanla yerini daha pudramsı bir kokuya bırakıyor. Buram buram bir etkisi olmadığından, zamanla ten kokusu gibi bir doğallığa bürünüyor. Parfümün bütün günü geçirecek kadar yoğun bir kalıcığı yok. Ancak vücut losyonu veya vücut spreyi ile desteklenebilir. Vücut spreyini çantada taşıyarak gün içinde tazelemenin daha pratik olacağını düşünüyorum. Nitekim vücut losyonu kullanmaya hem üşenirim, hem de bıraktığı hissi genellikle sevmem:) 
Peki bittiğinde yeniden alır mıyım? Pek sanmıyorum... Çünkü, hem farklı kokular denemeyi seviyorum, hem de sabah sıktığım parfümün akşam saatlerinde de markasının sorulmasını seviyorum:)

4 yorum:

  1. Bu parfümü ilk defa gördüm Ayşencim ben daha çok çiçeksi kokuları seviyorum ama victorias secret'in her kokusu ayrı güzel geliyor.genelde yurtdışından vücut spreylerini getirtiyorum çıkan oldukça yani :) şuan pure daydream var elimde am bir daha Türkiyeye gelen olduğunda bu parfümü aldıracğım merak ettim kokusunu:) farklı kokular candır :D öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Victoria Secret şekerli kokuları da sevdiriyor:) bence en güzel parfümlerinden biri diyebilirim canım dene sende:) öptüm çok:)

      Sil
  2. Ben de senin gibi nedense sevsem bile tek bir parfüme bağlı kalamıyorum :) Sorunum yoğun kokular bende baş ağrısı yapıyor.O yüzden hep hafif olanlara yöneliyorum.

    YanıtlaSil