19 Mart 2015 Perşembe

Biten Ürünler-2


Geçen ay içerisinde bitirdiğim ürünlerim bugün konuğumuz olsun. Öncelikle şunu söyleyeyim bu posttaki ürünlerle vedalaşmam çok zor oldu. Hepsi ayrı ayrı çok sevdiğim ürünler.

Chanel Chance EDP;
Benim parfümlerle ilgili bir takıntım var ki; parfümlerin bitmesine yakın dibinde azıcık bırakıp, belki özel bir günde kullanırım diye saklıyorum. Tabii sonrasında da kıyıp kullanamıyorum. Artık bu babaanne alışkanlığımdan vazgeçmeye ve odamdaki fazlalıklardan kurtulmaya karar verdim. Bu nedenle bitenler yazılarımda sıklıkla parfüm olacak. Bu her ay bir şişe parfüm bitirdiğim anlamına gelmiyor:) Chanel Chance en sevdiğim parfümlerden biridir. Kokusu, kalitesi malumunuz. Kalıcılığı ise çok başarılı. Uzun yıllar kullandım ve fiyatının da etkisiyle bir süre kullanmaya ara vermeye karar verdim. 

Sephora Göz Makyaj Temizleyicisi;
Daha önce şu yazımda kendisinden bahsetmiştim. Uzun yıllar kullanıp, memnun kaldığım bir göz makyaj temizleyicisi. Yeni ürünler keşfedebilmek adına bir süre kullanmaya ara vereceğim.

Givenchy 26 Lip Gloss;
Rengine aşık olduğum özellikle yaz aylarında yanımdan ayırmadığım bir rujdu. Yaklaşık 1 senedir üretimi durduruldu ya da Türkiye'ye gelmiyor. Artık benzer bir renk bulmaya çalışacağım. Tercihim yine Givenchy olabilir. Kalıcılık ve kıvamı açısından memnun kaldığım bir ürün.

Vaseline Vücut Kremi;
Vücut kremi kullanmayı pek sevmiyorum. Genellikle duşta vücut kremlerini tercih ediyorum. Dolayısıyla bu kremi el kremi olarak kullandım. Yapısı ince ve sıvıya yakın. Kakao kokusunu kimileri sevmez ama ben özellikle tercih etmiştim. Orta kalıcılıkta bir kokusu ve güzel bir nemlendirmesi var. Yeniden kullanacağım bir ürün. 


Bir de firmalar sevenleri ayırmasın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder