23 Mart 2015 Pazartesi

Benefit Roller Lash Mascara


Benefit'in kirpik kıvırma aletleriyle vedalaşacağımızı vaad ettiği en son çıkan rimeli Roller Lash'ı denemek için sabırsızlanıyordum. Çünkü kirpik kıvırma aletleri kirpiklerimi kırıyor gibi bir hisse kapıldığımdan kullanmayı hiç sevmiyorum.


Gördüğünüz gibi taraklı fırçasının bir tarafı hafif bombeli. Uygulama yaparken bombeli tarafı ile kirpikleri tarayarak aynı zamanda kıvırma işlemini de yapmış oluyorsunuz. Bir kaç kat uygulama da bile kirpikler yapışmıyor. Uzun, kıvrık ve simsiyah bir görünüme kavuşuyor. Kıvrık görünümü kolaylıkla sabitleniyor. Dolgunluk anlamında diğer rimellerden ayıran çok ciddi bir özelliği olduğunu düşünmüyorum. Zaten rimelin vaadi de kıvrık kirpikler. 
Benim kirpiklerim oldukça düz ve hatta kenar taraflarında aşağı doğru sarkmalar var. Kirpiklerimi kıvırması ve düşük duran kirpikleri kaldırması sayesinde çok memnun kaldım. Eğer sizin de kirpikleriniz düz ise tercih etmeniz daha doğru olacaktır. 
Sephora Mağazalarından 89 TL'ye temin edebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder