10 Şubat 2015 Salı

Otacı Bitki Özlü Şampuan


Bir seyahat öncesinde Watsons'tan deneme boylarından satın aldığım Otacı ısırgan otlu şampuan... Öncelikle çok kötü bir kokusu olduğunu söyleyebilirim. Bunun bitkisel içeriğinden kaynaklandığını, saçlarıma iyi gelebileceğini düşünerek kokusunu dikkate almamaya çalıştım ama yanımdaki kişileri bile rahatsız eden bir koku oldu. Zaten boyalı olan saçlarımı arap saçına çevirdi ve taramam pek mümkün olmadı. Parlaklık, yağ dengesini düzenleme gibi özellikleri bende gerçeğe dönüşmedi. Hoş bu minik deneme boylardan bir tane kullandım. Ama daha fazlasını kullanmaya gerçekten tahammülüm olmadı. Aldığım ikinci kutuyu açmadım bile. Büyük beklentilerle aldığım halde beni bayağı hayal kırıklığına uğrattı. Kimseye tavsiye etmem demek istiyorum aslında ama kişiden kişiye de değişkenlik gösterebilir tabii. Kendi adıma bir daha kullanmayacağım bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder