11 Şubat 2015 Çarşamba

Flormar Loose Blush-On


Bugünün konuğu bu sevimli ponponlu allık. Bugünlerde Flormar'ın ürünlerine şans vermeye başladım ki Flormar'ın kendisini oldukça geliştirmiş olduğunu söyleyebilirim. Gelelim allık hakkında yorumuma.. Aslında bu tipteki toz allık ve pudraların kullanımı bana pek pratik gelmez ama ürünün ponponu aklımı çeldi. Ürünü uygulama süngerinin üzerine biraz alarak tampon hareketlerle uygulayabilir veya allık fırçası kullanabilirsiniz. Allık tozutma yapmıyor. Mat bir bitişe sahip.Çantanızda taşımak isterseniz de toz olmasının avantajı olarak kırılma sorunu yaşamazsınız. Ancak kullanımı beni oldukça zorladı. Kutuyu ters çevirip süngerin üzerine ürün almaya çalışmak vs. pek bana göre değil. Ambalajı haricinde, kullanım yönünden benim çok sevdiğim bir ürün olmadığını söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder