25 Şubat 2015 Çarşamba

Flormar Illuminating Primer Make-Up Base


Flormar'ın makyaj bazı ile tanışmamızdan bahsetmek istiyorum öncelikle. Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde makyaj eğitimi alan bir arkadaşıma hocası en iyi makyaj bazının Flormar'ın olduğunu söylemiş. Bu öneri arkadaşımda da bende de şaşkınlık yarattı. Çünkü en ala makyaj malzemelerini tercih ederken, daha orta halli bir marka olan Flormar'ın önerilmesi değişikti. Bu denli sağlam bir referans üzerinde bu bazı denememek olmazdı tabii ki:)


Bazı uygulamadan önce nemlendirici kullanmaya gerek duymuyorum. Kullansam dahi uzun zaman aralıkları ile uyguluyorum yoksa cildim için fazla oluyor. Ancak aşırı kuru bir cildim var diyorsanız, nemlendirici üzerine uygulayabilirsiniz. Kullanım öncesinde ambalajı aşağı doğru vurmak gerekiyor. Yoksa ürünün çıkması biraz zor oluyor. Değişik kokusu benim hayli beğenimi kazandı. Pompalı ambalajı sayesinde daha kontrollü olarak ürün kullanımı sağlanıyor. Az bir miktar kullanmak yeterli oluyor. (1 veya1,5 defa pompaya basmak yeterli.) Yüzünüze uyguladığınızda hızlı bir emilimi oluyor. Sonrasında yüzünüz, tuval gibi her türlü makyaja, renklendirmeye hazır.


Makyajınızı yaptıktan saatler sonra bile makyajda akma bulaşma oluşmuyor. Makyajınızın ilk yapıldığındaki gibi kalmasını sağlıyor. Gerçekten böyle bir etkisi var mı bilmiyorum ama yüzde terlemenin önüne de geçiyor. Hatta yüzün bi kısmına bazı uygulayıp bir kısmına uygulamadığımızda, bazın uygulanmadığı bölgede terleme olurken, baz uygulanan bölgede hiç terleme olmadı. Bu bazı özel gün makyajlarınızda da gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Şimdiye kadar denediğim en iyi makyaj bazı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Mutlaka denenmeli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder