27 Şubat 2015 Cuma

Eda Taşpınar At Kuyruğu Bitkisi Şampuanı


Yaklaşık üç haftadır kullandığım At Kuyruğu şampuanı bugün konuğumuz olsun. Kokusunu klasik Pantene kokusuna çok benzettim ve sevdim. Saça az bir miktar uygulamak yeterli oluyor. Ürün diğer köpürmeyen kozmetik şampuanlar gibi değil. Bayağı köpürüyor. Saçlarımın çok iyi temizlendiğini ve gıcır gıcır olduğunu söyleyebilirim. Hatta yağlanmayı bile geciktirecek kadar iyi temizliyor. Saçlarım duştan sonra her zaman çok dolaşır. Bu konuda bir etkisi olmadı. Her zamanki gibi saçlarımı şu yazımda bahsettiğim sprey ile açmayı başarabildim. 
Son günlerde saçlarım hacimini kaybetmeye ve basık durmaya başlamıştı. Eda Taşpınar At Kuyruğu Şampuanı ile yıkadıktan sonra kuruttuğumda, saçlarımın daha hacimli durduğunu söyleyebilirim. Saçlarım, düzenli olarak kestirdiğim için ve uyguladığım maskelerin etkisiyle zaten sağlıklı bir durumda. Bu nedenle yenileyici ve parlatıcı bir etkisini gözlemleme şansım olmadı. Saçlarım çok fazla dökülüyordu. Neredeyse her duşta bir avuç saçımı bırakıyordum ve şimdi bu dökümeler ciddi derecede azaldı. Ekstra bir uzama hızı olmadığını düşünüyordum ki; yaklaşık iki haftadır görmediğim arkadaşım saçlarımın uzadığını farketti. Yine de bence birden ciddi bir uzatma beklemeyin. Sonuçta bu süreç gerektiriyor. Günlük olarak kullanılabilecek, saçları derinlemesine temizleyen bir şampuan arayışındaydım ve bu açıdan bu şampuan beklentilerimi karşıladı. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder