23 Şubat 2015 Pazartesi

Biten Ürünler-1


Merhaba; biten ürünlerim hakkında ilk yazımı sonunda paylaşıyorum. Bence en zor yazılardan biri çünkü aç gözlülüğümden her şeyi alıp, bitmeden bi kenara atanlardanım:) Biten ürünlerimden kısa kısa bahselim.


Dior Hypnotic Poison;
Oldukça tanınan bilinen bir parfüm olduğundan içeriğinden pek bahsetmeyeceğim. Aslında beğenerek aldığım bir parfümdü ama sanıyorum kendi tenimde kokusunu çok beğenmedim. Kalıcılık olarakta, sıktığım bir kıyafeti yeniden giyindiğimde kokusunu alamadım. Bir daha tercih edeceğimi düşünmediğim, hatta son zamanlarda bitmesi için neredeyse havaya sıktığım bir parfüm oldu maalesef.

Oriflame Hand Cream;
Çok sevdiğim soft bi kokusu olan ve yağlandırmadan nemlendirme sağlayan, iş yerimde masamdan ayırmadığım bir el kremi. Önüme gelen ilk Oriflame kataloğu ile yeniden sipariş verebilirim.

Bepanthol;
"Bitenler" yazılarımda her zaman olabilecek bir ürün. Kullandığım makyaj malzemeleri SPF içerikli olduğundan SPF'li bi nemlendirici kullanmayı şart görmüyorum ve sabah akşam nemlendirici yerine Bepanthol tercih ediyorum. 

Nivea Invisible Black&White;
Roll-on ların sıvı yapısından çok hoşlanmadığım için denemek istemiştim. Pudralı olması sebebiyle fazlaca iz bırakıyor. Yani reklamlarındaki gibi siyahlar her zaman siyah değil maalesef. Siyahları giyinirken bel kısmında bi beyazlık oluyor. Bu nedenle yeni ürünler keşfetmeye çalışacağım.

Otacı Bitki Özlü Şampuan;
Şuradaki yazımda bahsettiğim gibi hiç memnun kalmadığım bir ürün. Elimdeki ikinci şişeyi kullanmadan çöpe uğurluyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder