2 Ocak 2015 Cuma

Maybelline Gel Eyeliner






"Makyajımın asla değişmeyen ürünü eyelinerdır." diyorsanız siz eşittir ben demektir :) En sık kullanılan ve bana göre en riskli ürünlerdendir eyeliner. Pratik kullanılmalı, hata oranı düşük olmalı ve bulaşmamalı. Sıvı eyelinerın net ve simsiyah çizimini çok beğeniyorum ancak günlük kullanım için biraz riskli buluyorum. Sabah işe giderken makyajımı pratik olarak tamamlamak için benim tercihim jel eyelinerdan yana. Jel eyelinerı ilk olarak Inglot markasında denemiş ve alışmıştım. Inglotun hayatımızdan çıkmasıyla Maybelline'i denemeye karar vermiştim ki ikinci kez satın aldım. Ürün kutusunda gel eyeliner ve fırçası bulunuyor. Ben daha önce edindiğim bir eyeliner fırçası ile uyguluyorum, uç kısmı uygulamayı daha basitleştiriyor. Eyeliner içinden çıkan fırça ile de alt kirpik diplerine far uyguluyorum.
Ürün yeterince siyah, gün içerisinde rengi solmuyor ve bulaşmıyor. Ürünü fırçaya alıp uyguladığınız esnada ürünün kurumaması ve ömrünün uzun olması için ya kapağını kapatmanızı ya da ürünü ters çevirmenizi öneririm. Havayla fazla temas etmesi kurumasına sebep olabilir. Inglot markasında bu sorunu yaşamıştım ve Maybelline kullanırken temkinli olduğumdan hiç kurumadı. Sizlerde eyelinersız gözlerinizi bomboş ve anlamsız hissediyorsanız, bu ürünü de deneyin derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder